Hemma igen

Då var man tillbaka i Jerusalem igen. Både skönt och lite tråkigt. Hade en väldigt trevlig vecka hur som helst, fullt upp varenda dag. Önskar jag hade haft lite mer tid att träffa fler polare.

Min energi är helt borta. Jävlar i min lilla kista vilken utekväll det blev. Slutkörd. Minst sagt.
Den tiden i månaden igen, sovit ganska lite och högskoleprov i morgon. Det kommer gå riktigt bra. Känns ända in i själen att det kommer stå 2.0 i resultatet eller att det åtminstone kommer innehålla de siffrorna. 2.0, 0.2 - what's the difference? Det är en tvåa och en nolla.

Vill bara få skiten överstökad så man kan leva ett normalt liv igen och bara tänka på att skaffa jobb.

Nu ska jag bara sooooooooooooooooovaaaaaaaaaaa.................

God natt


Kommentarer
Skrivet av Jennie

jag tycker om headern .

ta hand om dej ! kram !

2010-04-10 @ 22:50:24
Blogg http://sheislost.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0