Lite halvdan update

Kanske borde göra bloggen mer neutral så den passar alla webbläsare, sitter vid en annan dator just nu eftersom jag inte är hemma än och bloggen ser skitskum och tråkig ut på den här datorn.

Aaaaaaaanyway.

Har haft datoruppehåll i fem dagar nu, vet inte om det är därför eller om det beror på att man för en gångs skull pratat med vänner och ventilerat sina tankar, men jag mår bättre. Idag känner jag i princip ingen ångest över huvud taget och då har jag ändå gått upp runt halv åtta.

Ska rövplugga idag, kanske spela lite tv-spel... Sen Anna, kära dam, träffs vi!

Ok, bort från helvetesmaskien nu! Jag vill aldrig ha ett jobb där man enbart sitter vid en dator och petar på tangenter hela dagarna.

En sista sak, vill bara att ni ska veta hur glad och tacksam jag är för att jag har många av er i mitt liv. Vänner, nära, kära. Hur fattig jag än var så skulle jag ändå vara rik om jag hade er http://g.orkutnow.com/orkutnow/en/scraps1/heart/sky_heart.jpg


Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0