Där sitter hon och skaver........ Den gamla f*ttan!

Känner för att dunka huvudet hårt i en betongvägg och sen lägga mig i sängen och böla hela natten. Men det är bara i kväll, så det är lugnt. Annars är det bra. Om jag går och lägger mig nu så kan jag komma upp tidigt imorrn och dra till gymmet. Fy fan för helger. Och fy fan för dålig disciplin.
Just det ja, ska ju till mormor och morfar i morgon. Fuck. Vill inte ut och springa när vädret är så in i helvete kasst. Jävla rövgym som inte kan ha öppet tidigare än halv elva på förmiddagen en söndag. Friskis & Svettis, jävla hobbyverksamhet. Skulle träna på Atlantis i stället, fast där träffar man väl antagligen på gamla spöken. Lika bra att hålla sig undan det.

Har haft halvt hjärnsläpp hela kvällen. Förvirrad, förbannad, förjävlig. Varför är jag så lättretad?

Nu ska jag bara köra in biljäveln i garaget (vilket jag glömde innan), sen ska jag sova. Hoppas att jag drömmer lugna, softa drömmar om personer jag tycker om. Har hänt ganska ofta på senaste tiden faktiskt.
Då känns det skönt att vakna, när man har den där tillfredsställande känslan av närhet, trygghet och värme i kroppen när man vaknar, kanske till och med av kärlek ibland. Inte stress och ont i magen av oro.

God natt.

Kommentarer
Skrivet av Lianna

Hoppas du sov gott min sköna böna! :)

2010-04-18 @ 10:45:34
Blogg http://silentlyscreaming.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0