Fuck the loser

Nu får du fan skärpa dig, din jävla tönt. Gå och göm dig i nån mörk vrå, jag orkar inte ha med dig att göra för tillfället.
Jag är trött på den sidan av mig själv, jag kan la fan få vara glad om jag vill det eller? Sluta säg åt dig själv att inte vara glad, sluta tryck ner dig själv.
Du är inte allt det där som du intalar dig själv att du är. Långt ifrån.

För en gångs skull är det verkligen jag som säger ifrån, mitt riktiga jag. Det jaget som hela tiden får stå ut med gliringar, fula ord, nedlåtande kommentarer, psykiskt och fysiskt våld, osv, det är det jaget som säger FUCK OFF!

Du kommer komma tillbaka, kanske starkare än innan, men just nu får du fan hålla dig på avstånd. Jag tänker vara glad, jag tänker skita i vad du tycker om mig och allt vad det innebär.

Jag är fan bra. Jag är någon och jag är värdefull. Tack ni underbara människor som rent spontant, utan tvång, påminner mig om det ibland. Ni vet vilka ni är:)

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0