Saker som suger (och saker som INTE suger)

En sak som suger getk*k är att behöva respektera ett sjukt och osunt beteende hos någon bara för att själv vara den större personen. Jag hatar att det finns så många som inte vet vad det är att respektera någon annan som medmänniska. Att ha tunnelseende och bara tänka på sig själv. Det är ett sjukt och osunt beteende. Och det suger. Men å andra sidan är det ju den personen med sjukdomen som mår sämst eftersom man söker efter det som får en att må dåligt. Sjukt. Men jag får åtminstone vara den storsinta i situationen. Även om det suger. Getk*k.
Annars är det bra! Det börjar ordna opp sig och jag känner mig väldigt glad och lycklig. känner mig mycket positiv till dagsläget i det stora hela:)
Tack för igår och inatt:D

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0