Sweet (re)leaf

Ville bara sköjja te'et lite. Med rubriken alltså. Ni som fattar, ni fattar. Ni andra - lyssna mer på Black Sabbath. Ohh, bra idé! Upp med Spotify! Mmmm, nu så... Fan vilken bra låt...
Ok, återvänd till verkligheten! Angående rubriken så är det exakt vad jag känner, underbara lättnad. Nu har mitt spöke fått frid, nu har det spökat iväg någon annanstans. Nu är jag ensam kvar, ren, fri. Glad.
Nu måste jag bara komma igång och träna igen också, lättare sagt än gjort innan jul dock. Men vafan, det är ju på fredag. Undrar om kommunen är generös (hah!) och ger en lönen innan jul, då blir det nog några extra julklappar. Känner mig generös just nu så passa på och utnyttja mig! (Obs! Jag stöttar inga ocoola beteenden, sådant som är Kissie/Dessie/Tessie/Missie/Pissie-relaterat). Åh vad jag känner mig underbart omogen idag. Som en ko som släpps på vårbete skulle man kunna kalla det. (Oj! Jävlar vad Metallica har hämtat For whom the bell tolls-solot från Fairies wear boots-solot i slutet av låten! Fast de var ju grymt inspirerade av Black Sabbath. Farsan sa att om inte Black Sabbath hade funnits så hade inte Metallica funnits och då hade inte jag heller funnits. Tror det ligger ett korn sanning i det påståendet)
Nu gled jag visst ifrån ämnet igen. Så går det när man skriver precis vad man tänker på för stunden. Jag kommer knappt ihåg vad jag skulle skriva, oftast har jag ju en idé om hur jag vill formulera mig och vad jag ska skriva, inte nu. Nu är det blankt! Det kanske är så det känns när man känner sig alldeles fri. Lättad. Man har helt enkelt inga ord för (nu kommer det här låta lite gay) man kan inte sätta ord på lycka.
Allt känns utrett, färdigfunderat, klarlagt. Jag mår så bra! Och jag kommer fortsätta göra det, det är jag hundratio procent säker på. Om inget skiter sig. Men skiter det sig så skiter det sig, då kan man inte göra mer än att gå vidare.
Jag har bara en sista sak att säga som jag gärna vill få ur mig, om du tolkar det som att det är till dig så är det förmodligen det. Så det är upp till dig hur du vill tolka det: FUCK YOOOOOOOOU YOU FUCKING SUCKCOCKER! EAT SHIIIIIT YOU MOTHERFUCKING ASSHOLE! (hur kommer det sig att allt låter bättre på engelska? Försök säga det lika ballt på svenska liksom) AND FUCKIN GROW THE FUCK UP!!

Ah, det var skönt. Nu så, dags för kvällens uppgifter. Jag älskar mitt jobb, jag älskar mina vänner och mina andra nära och kära (nu har jag börjat skriva lika tankspritt som jag tänker igen), jag älskar den vackra snön och jag älskar julen, jag älskar nuet och jag älskar dået och framtiden. Jag älskar fan livet!
Herråh!

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0