Marvin - The White Horror


Hunden jag hade tillsammans med min dåvarande pojkvän, nu är kvar han uppe i Stockholm med exet och har det gott. Saknar den byrackan som fan!


Så här lät han innan vi gav bort honom till en gubbe som verkade helt underbar men som hade misshandlat honom fick vi reda på. Vi tog tillbaka honom så fort vi fick höra det. Fy fan vilken lång natt det var.




Gubben hade haft en kedja runt halsen på Marv så hårt att han blev alldeles hes...



 Notera att han i sin panik helt plötsligt börjar slicka sig på snoppen för att lugna ner sig


Kommentarer
Skrivet av Lianna

Åh lilla puttenutten!!

STACKARS stackars, fy faaaan för såna människor! hur kan man gora sa mot en liten oskyldig hund??

Han ar superfin! :)

2010-02-13 @ 11:41:01
Blogg http://silentlyscreaming.blogg.se/
Skrivet av Lianna

Hej igen vännen!

TACKTACKTACK för din kommenar, idag betydde den extra mycket när ångest drog åt snarar runt halsen på mig. Den betydde extra mycket när jag satt med rakbladet mot armen, och valda att inte trycka ner. Den betydde mer för mig än du någonsin kan förstå.



Jag träffade honom idag, vi pratade. Han vet om mina problem och allting, han såg mina ärr igår, jag blottade mig för honom, och nu säger han att han vill att vi ska börja dejta igen. Jag gillar honom inte ens, varför reagerar jag som gör? En kompis till mig har precis dejtat honom, hon är jätteförälskad i honom, och det vet ju jag. VARFÄR är jag en sån värdelös människa??



TACK. Verkligen <3

2010-02-14 @ 01:04:49
Blogg http://silentlyscreaming.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0