Det här är till dig, K

Du förstår väl att det inte är guran jag bryr mig om?
Bara tanken på att någon ska behöva skiljas från något denne håller kärt går inte att stå ut med!
Jag skulle aldrig vilja göra det, vill inte att du ska det heller.
Fan också...

 Vill bara att du ska veta ju! Jag bryr mig! Jag bryr mig jättemycket om dig! Men som vanligt kan jag inte uttrycka mig känslosamt när det gäller utan att låta som ett jävla dope head.
So here it goes. Om du läser eller inte får väl slumpen avgöra, jag vill bara få ur mig det.

Du är en underbar person. Jag är så jävla glad och tacksam över att du tog dig in i mitt liv, även om jag tyckte att du var lite skum i början (:P). Jag har aldrig tyckt om en kille på det här sättet förr, att tycka så mycket om någon utan att vara kär i honom är något helt nytt för mig.
Vad jag har uppfattat det som så är du god ända in till din kärna. Det jag uppskattar mest hos dig är att du är så rak och ärlig hela tiden, du är inte rädd för att säga som det är. Du är jordnära, rolig som fan, snäll som få, genuin... Många av de egenskaper som gör en bra människa och vän.
Känns aldrig konstigt, pinsamt eller dumt att vara med dig, även om jag alltid har svårt att let myself go med personer jag känt kortare tid än ett år. Det kommer det med så småning om. Känner mig alltid trygg och lugn i ditt sällskap. Inget tillgjort. Behöver inte agera på något speciellt sätt för att du ska fortsätta vilja vara min vän, bara vara mig själv.
Om det någonsin skulle vara något, vad som helst, så är det bara att höra av sig. Står här i vått och torrt för dig min vän.


Kommentarer
Skrivet av Anna

Om det är den K jag uppfattar det som att det är så håller jag med till 110%. Så han får ta åt sig om han läser dbåde inlägget och denna kommentaren! :)

2010-02-12 @ 19:56:12
Skrivet av Den där K.

Ni är ena fina brudar!

2010-02-13 @ 15:56:50

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0