OMG Singel på Alla Hjärtans Dag!! What to do?!

Get a fucking life and be happy with yourself kanske?


Jävla hysteri kring det där. Är man singel så är det synd om en. "Vad ska du göra på Alla hjärtans Dag då? ... Naaww, stackare, är du alldeles ensam? Usch vad jobbigt det måste vara"

Om jag inte har en pojkvän, betyder det då att det är något fel på mig? Att något fattas i mitt liv? För jag kan ju inte vara lycklig bara som jag är, man måste ju dela allt med någon.

Vad hände med att vara en stark, självständig individ? Är man bara halv om man inte har en partner att älska?

Nej du... Jag säger som Alanis Morissette;
And I don't want to be your other half, I believe that 1 and 1 make 2

Jävla jippo är vad det är.

Haha, låter som en riktig jävla bitterfitta, men sanningen är den att det är så jäkla skönt att bara bry sig om sig själv just nu. Finns inte en chans i helvete att det skulle funka med ett förhållande. Bara tanken på det skrämmer skiten ur mig! Ska jag ha orken att älska någon när jag inte ens vet vart jag har mig själv?
Nae, det får nog dröja ett tag till...


Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0