Personligt

Har funderat lite på det här med bloggen. Vore kul att göra den lite mer personlig med bilder och sådant. Alltså bilder tagna med kamera, inte Googlesökningar.
Jag tycker i alla fall att det är roligt att läsa om personer när man får lite mer inblick i hur de lever och tycker och tänker om saker de ser och gör.
Nu är jag ju inte så jäkla rädd längre att någon jag känner ska läsa här, så det gör inte så mycket att lägga upp bilder som avslöjar lite om vem jag är:D
Får la skapa en ny hemlig blogg om det börjar gå nedför igen i så fall. Men känns inte som att det kommer hända på ett bra tag nu, så det är bara att köra på!

Peace out!



Kanske ska man berätta lite om någon egenskap man har då och då också.
Here's one: Jag spelar alltid luftgitarr när jag är ute på krogen och partajar. Inte lika cool som snubben ovan kanske, not there yet, but I'm on my way!


Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0