Slutkörd

Ingen bra idé att gå på styrkepass (som dessutom tydligen innehöll 50% aerobics!) efter att ha gått till att träna tre dagar i rad från.. tja, från soffliggande i princip, inte ätit mer än tre mål på två dagar och dessutom ha legat vaken så gott som en hel natt. Trodde jag skulle svimma ett tag där.
Men FY FAN vad jag hatar aerobics! Det är inte min grej över huvud taget! För det första ser det sjukt löjligt ut, för det andra har jag ju koordination som en nyfödd giraff så om det möjligtvis går att se dummare ut så lyckades jag BIGTIME! Fy satan vad kass jag kände mig. Men men, alla har vi ämnen vi är svaga i.
Det är jävligt skönt att ha börjat gymma igen i alla fall. Det är väl min grej om något. Tävla med mig själv, inte med någon annan, pressa mig själv och vara min egen boss.
Inte fjolla runt som någon hjärndöd, dresserad gnagare.
Yoga ska jag fortsätta med, sedan har de kickboxningspass också, det borde ju inte vara så fruktansvärt svårt. Ja, såvida man inte måste utföra fem olika aerobicsstegkombinationer innan man kan nå fram till och slå på den där jävla mitsen, vill säga. Vi tränade ju en hel del kickboxning i gymnasiet, det var kul som fan.
Kommer sova gott i natt kan jag lova, fi fän.


Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0