The Big Bad Wolf

Jag tror allvarligt talat att jag var en man i mitt förra liv. En riktigt manlig man. Manly man. Typ Quagmire-stuket. Yeah... Ok, inte riktigt så sjuk kanske.
Men något liknande i alla fall. Jag tror att jag tänker på killar nu på ungefär samma sätt som killar tänker på tjejer. De synar, dömer, gillar, fantiserar en liten stund, osv...
När jag var liten blev jag kär hur lätt som helst. Iofs hade man ju inte särskilt seriösa förälskelser i lågstadiet, men jag börjar fundera på om det gått över till lite mer djuriska känslor istället! Inte mig emot alltså, det är bara så annorlunda mot förr. Då brydde man sig inte ett skit, ens om killen på stan såg ut som Johnny Depp. Har ju förmodligen att göra med att jag var i ett förhållande då, alla andra killar blev ointressanta.
Men nu, fan jag spanar ju in varenda snygging medan en röst i mitt huvud säger "Well, hello there...."!
Jag bryr mig inte om det inte skulle leda någonstans. Alltså, jag menar att man bara spanar in varandra och börjar snacka, inte hoppar i säng så fort man får chansen till det. I do have my restrictions. Dessutom är det ju inte det jag är ute efter heller, bara tjöta lite, flirta lite, skiljas åt. Inget mer med det.
Så, nu var det ute.


 Hehe, kom osökt att tänka på den här gamla byrackarn. Rödluvescenen börjar ca 1.20 in i klippet.


Kommentarer
Skrivet av Lianna

Hahaha, det är ju fantastiskt!

Jag önskar att jag var lite mer sån. Det är precis så man ska vara och bete sig, precis som killarna. Heja heja!



Du kanske bara behöver ligga? hihi..



KRAAAAAAAM

2010-02-17 @ 20:57:18
Blogg http://silentlyscreaming.blogg.se/
Skrivet av Lianna

Hur kan du ha svar på allt? Hur blev du såhär klok? :)



Jag köpte faktiskt blomman jag just dödat, efter jag såg filmen 28 dagar, dör de säger "köp en blomma. ta hand om den som dig själv, och när det gått ett år och blomman är i livet, då är då redo att gå vidare i ditt liv och eventuellt ha ett förhållande."



Jag har dödat tre hittills! Jaja..



Klockan är igång igen, bytte batterier, nu ska jag bara ladda mina batterier, med dina vackra kloka ord. Du ger mig styrka och hopp att leva varje dag, att orka varje kväll, och vakna varje morgon. TACK.



Hur ska jag någonsin kunna återgälda dig?

2010-02-17 @ 22:29:52
Blogg http://silentlyscreaming.blogg.se/
Skrivet av Madde

Hahahaa!

Fan va beng du e!!

Shit asså vad lika vi är i settet och humorn ;)

Trevlig helg gummsan!

2010-02-19 @ 19:39:41
Blogg http://madelli.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0