Världens bästa T-shirttryck!

Nu börjar det här kännas liiite som en modeblogg (om man bortser från att mina modekunskaper ligger på ungefär samma nivå som en taliban på meth) men jag MÅSTE tipsa om den här sidan: http://www.tshirthell.com/hell.shtml
De förbjudna skratten är ju oftast de bästa, så håll i er. Man kan alltså få det här trycket på en t-shirt:



Man får inte skratta åt sådant, det är hemskt. Men så jävla underbart ont roligt!
Och det är bara ett av många klockrena tryck som finns att välja på.
I'm a sick fuck, I know. And I LOVE it!


Kommentarer
Skrivet av katten

Nu råkar jag vara i Egypten, men när jag kommer hem ska jag fan ta kontakt med dig. Du är alldeles för intressant för att inte kolla läget med.



/K

2010-02-20 @ 08:30:26
Skrivet av Lianna

Hahahahah fantastiskt!

Klockrena t-shirt tryck :D

2010-02-20 @ 10:51:50
Blogg http://silentlyscreaming.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0