Intresseklubben antecknar

Mhm, snabb uppdatering. Vet inte varför. Inte för din skull, inte för min, jag är trött och det är helt onödigt att köra en update. Jag borde sluta skriva, men jag kan inte. Jag borde låta bli att trycka på "Spara & publicera" men jag vet att jag kommer klicka på knappen ändå.

Det jag ville dela med mig om var att jag har vart på teater - Kabaret Kalabalik. Ja, recension kommer. Inte nu dock. Orkar inte. Det var något mer jag ville säga... Kommer inte ihåg vad... Jo, imorrn kommer de och fixar solceller på taket. Då måste jag vara vaken. Varför lät det så mycket mer intressant i mitt huvud? Var det något jag missade att ta med som skulle gjort det hela sensationellt underhållande? Nej, jag tror inte det... Tragiskt.

Nah, screw it.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0