Jag ska skärpa mig snart

Ska börja bli social igen. Brukar stänga in mig totalt när jag blir sån här och jag ber om ursäkt för det, mina vänner. Men ska sanningen fram så är jag ändå inte mycket sällskap dagar (eller kanske veckor) som dessa. Alldeles strax. Ska logga in på msn igen, svara på mail, vara trevlig, etc. Snart (som om någon gråter för det...).

Ville bara uppmärksamma de som läser här om den här fb-gruppen. Ni har säkert sett på nyheterna/internet att en flicka i Bjästa har blivit våldtagen och utfryst av hela sin by, eller två flickor egentligen. Gruppen är till stöd för dem.

Peace out så länge.
Och tack för fina kommentarer:)

Kommentarer
Skrivet av Madde

Fan va ball då!

Ni har träffats då eller?

krääm

2010-03-28 @ 12:37:31
Blogg http://madelli.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0