Oj...

Läste just alla inlägg jag postat på den här bloggen. Kommer ihåg varför jag startade den, varför jag höll den så hemlig som möjligt och varför jag döpte den till det där jäkla emonamnet. Det är skönt att ha glömt bort anledningarna. Att påminnas igen och känna att man kommit så långt ifrån vart man var då.
Speciellt posterna från halva november, hela december och januari fick mig att inse det. Det är så skönt att känna ibland att "Hey, jag är ganska ball ändå. Jag är någon. Någon som folk vill lära känna och som faktiskt är omtyckt" istället för att tänka att man är misslyckad, ful, patetisk, äcklig, tragisk, tråkig, dum i huvudet och korkad. Ja, i princip allt dåligt man kan komma på om sig själv.

Anyway... Dags att gå och lägga sig nu. Upp tidigt imorrn också, hann inte träna något idag men det är lika bra, knäet måste vila så att jag kan springa snart igen.

Ska nog slå på en film att somna till.

Peace out så länge


Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0