Råka festa lite idag med, oops! Hihi!

Nu var det ju några dagar sen jag uppdaterade bloggen. Sorry alla bruds o grabs! (Där spydde jag lite på mig själv). Jag har bara inte orkat. Även en bloggare som "mig" måste ju få ta det lugnt ibland! Hihi^^ (PLEASE MAKE IT STOP!!). Aja, ni får stå ut med dålig uppdatering, det är ju trots allt min blogg! (OH GOD, IT'S HURTING ME!) Haha, I don't know!;) Men anyway, jag är ju singel nu så alla boys - call me! (AARRGGHHH, THE PAIN! SO... MUCH... PAIN...). Och imorrn ska jag upp tidigt och tvingas iväg till jävla lantis-Visingsö och fika med gamlingar och mina egna folks, guuuud vad tråkigt! HAHA nä jag skojja bara! Vill faktiskt åka dit, det var ju jag som bad om att få komma med!:D:D Hahahah! (KILL ME... KILL ME..!)


OK, dags för en asbra remix (JÄVLA CPVERSION) av Joan Jetts I Love Rock n' Roll och så tagga till paaaaaaaaaaaarteeeeeeeeyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!WOHOOO! ;D


(Aaaaand she's gone. Soulless. Stonedead forever.)



VARFÖR?? Varför görs en cover på den här låten av människor som inte ens vet vad rock n' roll är?! HUR KAN DE SKÄNDA DEN SÅ?

Rock handlar om känsla, gåshud, det handlar om livsstil! DET HANDLAR OM DIN SJÄL! If there's a rock n' roll hell (jag menar alltså det värsta en rocker kan tänka sig, dansband, Britney Spears, jordgubbscider - that kinda shit), you're on your way down there bitches! And your sins will not be forgiven. Ever. Even if you do look good. You're doomed. End of discussion.


Btw, om ni undrar vart jag fått min awesome inspiration från så är det härifrån^^: http://desireenilsson.blogg.se/index.html

Kommentarer
Skrivet av Lianna

Haha ooops! ;) Jag blir alltid sa glad nar jag laser dina inlagg, de ar sa roliga, haha! :)



Jag fattar inte hur du alltid kan ha ratt svar pa alla mina gnalliga inlagg! Varje gang jag tanker "nu ar hoppet ute" sa kommer du med dina smarta saker och far mig att se pa det hela med andra ogon. TACK!! Jag vet helt arligt inte vad jag skulle gora utan dig. DU ger mig styrka nar jag inte orkar mer, och det ar ovarderligt. <3

2010-03-06 @ 22:51:26
Blogg http://silentlyscreaming.blogg.se/
Skrivet av isabella

Vilken fin kommentar du fick! :-)



Har du kollat in hon Mogi's ordlista på youtube? Check it out and fontänspy säger jag bara!!!!

2010-03-08 @ 13:41:17
Blogg http://walkingandwords.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0