Cyniker

Någonsin känt det som att hela världen hatar dig och du bara vill skrika "FUCK YOU RIGHT BACK!"?
 
Någonsin känt dig totalt ensam, trots att du är i ett rum fullt av människor?

Någonsin känt "Det kvittar vad du säger, jag vet att det bara är lögner för att få mig att må bättre"?

Någonsin känt dig totalt oförtjänt av den kärlek du får av andra människor?

Någonsin känt dig så full av ilska och hat att du vill vråla rakt ut i tomma intet?

Någonsin känt att ingen utom du själv förtjänar det där hatet, så istället för att rikta det mot något annat så imploderar du i dig själv och faller ned i en hjälplös hög av raseri på golvet?


Det var i alla fall jävligt skönt att få ut lite aggressioner på boxningssäcken innan. Måste dock be någon lära mig en bra teknik så att jag inte skadar handlederna och sån shit...


Kommentarer
Skrivet av Jennie

Svaren på dina frågor : JA ! vid flera tillfällen . Ibland är världen inte rättvis , eller så är människan självisk .



KRAM !

2010-05-21 @ 21:14:22
Blogg http://sheislost.blogg.se/
Skrivet av Määd

Tjaaaa!

Long time broe :P

Haha jag kan ge det ett försök men måste ju med hitta ackorden på något sätt eller helt enkelt försöka mig på det där med gehör ;)

Läget är fiiint som fan massa shit goin on, sj då?

köss

2010-05-23 @ 23:40:38
Blogg http://madelli.blogg.se/
Skrivet av Määd

Lyssnade på den nu och det verkar ju inte kanske vara några direkta ackord utan ett plockmönster.

Ska kika på detta och se ifall jagh kan lösa det ;)

Ja vafan det vore skit kul att stråla samman!

Det känns ju som att vi redan känner varandra och är samma typ av mupp så det vore sketa nice!

När kommer du vara nere i trakterna då? poss poss

2010-05-24 @ 10:08:07
Blogg http://madelli.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0