Rysmys

Valborgshelgen har vart lite svängig. I fredags gick det mest neråt, kände mig misslyckad och så mycket mer av de negativa känslorna, blev bra först framåt natten tack vare en fin konversation med en fin person:) Gårdagen minns jag knappt, mer än två-tre positiva händelser. Blev mys med hundjävlen framför tv:n. Donnie Darko gick på tvåan. Skitbra film, längesen jag såg den.

Idag = fruktansvärt trött och FRUKTANSVÄRT nöjd! Ojoj, haft fullt upp hela dagen, lagade en riktigt god middag åt morsan och farsan, samt efterrätt. Jag kan tydligen när jag väl vill. Bakade ett jävligt gott bröd, enklare än jag trodde att baka bröd. Ernst Kirchsteigers recept, trot eller ej. Hittade flera goda recept av honom i tidningen som jag använde idag. Gubbjäveln kan laga mat i alla fall, även om han är så där äckligt mysgubbig att det kryper kalla kårar längs med ryggraden upp i nacken när man tänker på det. Hittade recepten i Leva & bo, Expressens lördagsbilaga. Vackert väder, har solat. Skönt. Marvin låg halva tiden med sitt huvud i min hand:) Vi har vart ensamma hemma hela helgen och han blir verkligen sjukt jävla myssugen då.
Nu är det dags för en riktigt perfekt och välförtjänt (av flera anledningar) avslutning på helgen: Ben & Jerry's Half Baked och Ugly Betty i min (ok, Linns...) sköna nybäddade säng.

Peace out.



Myyyyyyyyyyys-Ernst

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0