Stockholm-Jönköping-Falkenberg

Då är det bara att packa väskan och dra iväg till huvudstaden. Imorrn kl 08.05 går bussen och är framme vid 13-tiden. Det är inte lika jobbigt denna gången, vet inte varför. Kanske för att jag har en och samma uppgift att fokusera på - spela in kortfilm med Bella och resten av gänget som ställt upp på projektet utan att begära något i ersättning. Helt sjukt. Min roll är att vara scripta, det ska bli en rolig erfarenhet.
Jag ska inte vara där så länge heller, på måndag åker jag hem igen och då ska jag morsan och farsan se Shutter Island (som du och jag ju skulle se Koffe, men nääädå, du hade visst redan sett den!). På tisdag är det bara att packa om kappsäcken för på onsdagen sen bär det äntligen av till Falkenberg :)
Det blir (ca) två sköna, roliga veckor nu. Ser verkligen fram emot dem, jag saknar er alla så mycket!

Nu: packa och Ugly Betty!

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0