Fan vad jag är trött på att jaga

Jaga och anpassa mig och vara försiktig och framför allt att låtsas vara glad för att man ska vilja prata med mig! Varför ska jag behöva mjuka upp någon för att den ska vilja prata? Känns som att jag fjäskar för ingenting och jag förminskar mig själv genom att göra så! Bjud till lite för fan om du vill ha mig i ditt liv! Inte för att jag är oumbärlig eller bättre än någon annan, men jag är fan värd mer än att behöva slicka röv för ingenting! Jag är en människa och en bra person och jag kommer INTE finnas där för alltid om jag blir behandlad som luft! Jag är inte någon att ta för givet och JAG ÄR INTE LUFT!

Kommentarer
Skrivet av Anonym

?

2010-11-14 @ 21:06:18
Skrivet av Anonym

Rent generellt måste man alltid vara glad och tillgänglig. Annars är man inget kul sällskap helt enkelt. Alla andra får tydligen vara mensmonster, men inte jag. Så nu tänker jag också ha ett humör:)

2010-11-14 @ 21:33:23

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0