TACK!

Tack till er som ställer upp och finns där för mig när jag behöver er som mest, ni är ovärderliga och betyder väldigt mycket. Det är så skönt att känna att man har någon att ringa när man känner sig som lägst. När jag är ensam är jag inte mänsklig, jag känner mig trasig, sprucken, tom, utsliten och känslomässigt död. När jag är eller pratar med er så känns det så naturligt att bara koppla bort det och kunna skratta en liten stund.
Jag har nog aldrig varit i ett sådant behov av kärlek och vänskap som jag är nu, och vilka underbara människor ni är som träder fram och ger mig det utan att ens be om något tillbaka.
Jag är en rik människa som har så fina vänner, tack:)

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0