Glad

Jag har vart glad idag och jag vet inte varför. Jag har känt små glimtar av lycka, hopp och längtan. De har visserligen försvunnit lika fort som de dykt upp eftersom det är skrämmande att tillåta sig själv tänka positivt, men de har funnits där till och från hela dagen.
Kanske botemedlet mot allt det här är att låta lite positivitet komma fram? Vågar jag det?
Jag vill ut, jag vill fuldansa med dig Isabella och jag vill supa skallen av mig. Jag vill uppleva en kväll av genuin glädje och fullkomligt psyksjuk lycka. I mina metallicturkosa leggings och en orange t-shirt.
Jag vill skrämma skiten ut Jönköping, tugga fradga och förfölja främlingar. Jag vill spela bimbo, brat och retard och imitera Greger, spela in sjuka psykfilmer och bara skrika rakt ut i luften.
Jag vill låsa upp fängelsegallret som stänger in all denna psykiska ostabiliteten och bara vara totalt jävla galen. En kväll. Just nu.
Jag vill glömma bort ångest och vånda en kväll och bara må bra.
Isabella, du får fan ta och komma hit snart. Jönköping behöver dig, JAG behöver dig!

Kommentarer
Skrivet av Isabella

Jag kommer snart Emelie! Jag kommer snart!

2010-11-11 @ 23:18:18

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0