Jag är ett mos.

Trött som ett as. Ingen aptit. Inget sockersug som jag brukar ha. Mår mest illa. Inte fått tag i terapeuten idag heller. Bokat tid för check-up på bröstet iaf... Jäkla klump, blivit större tror jag. Är nog inget att oroa sig för, men man vill ju veta. Just det, jag vet en sak som gör mig glad! Att umgås med D & G. Känner inte ens av det där sugande hålet i magen när jag är där. Fan vilka goa killar, är så glad att jag lärt känna dem. Snuskig humor, bra musiksmak, glada, snälla, roliga. Underbara människor. Glömmer helt av allt vad depression heter. Och snart kommer R till Jkpg, ser fram emot det med. Fan vad jag är lyckligt lottad som känner så jävla fina personer. Jag blir alltid så glad när jag tänker på att jag skaffat mig vänner som man bara kan dra ner till och glo på film med. De bor inte flera mil bort och man är alltid välkommen.
På tisdag blir det Arch Enemy, Engel och Embodied! Kuuul!

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0