Göra rätt


Fast jag inte sett dig på så länge 
Tänker jag på dig ibland 
Det var nånting som fastnat på mig 
nåt som aldrig helt försvann 

De fyra första raderna stämmer fortfarande, men jag skulle inte göra om det, jag skulle inte vrida tillbaks tiden. Texten är inte längre för mig. 


Jag vet vem jag är och jag vet vad jag vill ha. Jag vet vad jag förväntar mig av en partner, jag vet kriterierna och det allra viktigaste för att ett förhållande ska fungera.

Inte göra om det, men om det kom en chans till någon gång, längre fram i framtiden, skulle jag ta den och göra det helt annorlunda.

Kommentarer
Skrivet av Anonym

miss u

2011-10-06 @ 17:21:48
Skrivet av Anonym

m u 2

2011-10-07 @ 22:03:28

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0