Bitter kärring

Jag orkar inte sakna fler personer! Faaaaan, nu sitter jag här och känner mig som en ensam och bitter gammal hagga och saknar fruktansvärt många (typ fem) människor! Kommer det dyka upp fler som man måste ta hänsyn till? Jag orkar inte det! Idag har vart ett enda stort nederlag! Ensam, tom, övergiven (jag veeeeet att jag inte är det....), ledsen, sårbar och deppig! Jag mår jävligt bra nu för tiden, det gör jag. Idag är bara en set-back. Jag vill veta... Hur kommer det se ut om ett år? Vem kommer jag slippa sakna och vem kommer jag tvingas glömma? Idag vill jag knarka! Nä, det vill jag inte... Bara lite, sådär så man blir lugn och glad. Jag tar en snus och sover istället...

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0