Vem sa att det var lätt att leva?

Jag är väldigt känslomässigt förvirrad just nu. Herrejävlagud. Antingen händer inget eller så händer allt samtidigt. Det kan aldrig vara en sak åt gången. Jag är inte bitter, jag är bara förundrad. Hur ska man kunna följa sitt hjärta om det vill åt helt skilda håll på samma gång? Om man går åt ett håll vill man fortfarande vända sig om och gå åt andra hållet, och när man väl kommit dit så vill man åt ett tredje. Hur ska man veta vilket håll som är rätt? Jag är snart 25 år gammal, jag börjar få ont om tid. Jag vill inte gå in på villovägar och slösa på den tiden. Känner det mer och mer. En klocka har börjat ticka, vare sig jag vill det eller ej.

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0