Och så var det ju det där med snö ja...

Jag ska bara hålla min stora jävla käft stängd i fortsättningen! Ni kanske minns det här inlägget? Mm, nu har Emelie kommit på att det kanske inte är så jävla fruktansvärt roligt längre när MAN INTE ENS SER UT GENOM ETT ENDA FÖNSTER I HUSET!!



Plus att bussar är inställda så att man inte kommer till gymmet utan får trampa på den där förnedringsmaskinen, a.k.a crosstrainern istället. Nej! Jag tänker fan inte ställa mig på den! Jag protesterar! Om det inte slutar snöa så tänker jag bli FET!



Just det, dagen blir bättre! Det är ju lustigt hur man i sådana här stunder kommer att tänka på allt man annars tränger undan till ett senare tillfälle. Får syn på den där förbannade räkningen jag måste betala, räkningen i sig påminner mig om vad det är jag ska betala - en övningsbok till högskoleprovet som jag inte ens har öppnat än! Plugga var det ja. Sen ska man ju ansöka om att plugga Matte fucking B och lite andra betyg som man inte orkade bry sig om i gymnasiet. Jag skulle ju ändå inte plugga vidare.
 Det får mig osökt att tänka på jobb och att jag måste hitta något slags sätt att få in cash på. Vi har ju en strippklubb här i Barnarp i och för sig, det kanske dock inte går så bra ihop varken med att jobba på Tjejjouren eller att vara fet. Där sket det sig.
Och på tal om skit, det där jävla kaffet står och osar fränt upp i näsan på mig och väntar på att få sörplas upp. Kaffe är ett ont påfund vars enda uppgift är att få en beroende av det så man per automatik tar en kopp varje morgon utan att tänka på det, trots att det smakar unket råttpiss. Jag hatar kaffe, jag HATAR KAFFE!!
Men jag vill ju bara bajsa!
Vilket brings me back to matvanor, skuldkänslor, logiskt tänkande vs övrigt tänkande, and so on and on and on.

Ok, nu till frågan som ni kanske ställt er redan i början av inlägget.
Svaret är Ja.
Ja, jag ska förmodligen ha min glorious kvinnovecka snart. Normalt sett är jag något mindre schitzofren, inte fullt så omogen (förhoppningsvis) och kort och gott mer fredlig och in peace med mitt sinne.


Det är tur att man har en blogg att ta ut aggressioner på.


Kommentarer
Skrivet av Madelli

HAHA vilken skön bild!

Nej inte så,syrran har alltid vart det och jag har nog känt någonting inom mig hela livet men har aldrig var den som hängde i kyrkan eller gått runt och skyltat med det etc.

Haha ja 12 strängad kommer bli en utmaning men det gillar jag ;)

Ja du skrev ju om den där kristna killen.

Du får sortera upp dom i färg och lägga dom i en pärm hahhaa

köss

2010-03-01 @ 16:45:58
Blogg http://madelli.blogg.se/
Skrivet av Madelli

Haha nä precis det kan jag förstå,jag hade aldrig heller pallat en sådan ;)

Nä jag kallar mig inte direkt för kristen men jag tror på något större som har hjälpt mig många gånger i livet sedan kan man kalla det för vad man vill stor muppen kanske haha,nä den va kass men jag tror han har humor iaf ;)

Ja asså mina handleder suger!!

Jag tror på ny gura för det är för min nylonsträngade har så fet hals som jag måste trycka hårdare på för att få det att låta.

Vad har du för gura?

Bild på bloggen tycker jag :D

köss

2010-03-02 @ 19:57:51
Blogg http://madelli.blogg.se/
Skrivet av Jennie

SV ; ja , det ska jag göra . tack för tipsen !

2010-03-04 @ 21:46:48
Blogg http://sheislost.blogg.se/
Skrivet av Madelli

Aha,Cataluna säljer vi i butiken också duger alldeles utmärkt som nybörjar gura =)

Har du några handleds tränings tips??

I helgen kommer Mella och en tjej till hem till mig och krökar och de ska bli LEGENDARY :D

Sj då?

köss

2010-03-05 @ 08:16:27
Blogg http://madelli.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig

Mailadress (publiceras ej)


Din egen blogg/hemsida


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0